ти в автономному режимі

Про нас

ТЦ «Ашан Рів Гош»

Торговий центр АШАН RIVE GAUCHE — це перша фаза унікального проекту компанії Іммошан УКРАЇНА ТРЦ RIVE GAUCHE, що входить до HOLDING AUCHAN і є одним з лідерів світового девелопменту торговельної нерухомості, в портфелі якої 400 торгових центрів в 13 країнах світу.

Торговий центр розташований на Лівому березі міста Київ в самому серці густонаселеного району Позняки на перетині вулиць Здолбунівської, Драгоманова та проспекту Петра Григоренка.

Назва RIVE GAUCHE (РІВ ГОШ) в перекладі з французької означає «лівий берег». Вибір назви для ТРЦ було здійснено девелопером на підставі проведених опитувань серед населення в зоні охоплення. Не випадково в назву був привнесений французький колорит, адже в ТРЦ буде представлено багато брендів з HOLDING AUCHAN.

Загальна площа ТЦ АШАН RIVE GAUCHE становить 30 тисяч кв. м.

Гіпермаркет «Ашан», представлений в ТЦ, — наймасштабніший у мережі, має площу понад 15 тис. кв. м. і торгову галерею, що складається з 60 бутиків площею понад 5 тис. кв. м. Формат гіпермаркету унікальний: інноваційні цифрові сервіси для клієнтів, які відповідають міжнародним стандартам якості Au'shopping компанії Immochan.

У галереї представлено широкий вибір товарів і послуг.

Основними якорями ТЦ АШАН RIVE GAUCHE є:
• магазин турецького бренду одягу LC WAIKIKI для всієї родини;
• гіпермаркет електроніки «ЕЛЬДОРАДО» в новому форматі;
• супермаркет дитячих товарів «ДИВОЛЕНД»;
• всесвітньо відомий мережевий ресторан швидкого обслуговування KFC з цілодобовим drive-сервісом;
• заклад громадського харчування — ресторан «КРИЛА»;
• піцерія PIZZA KING;
• аутлет Mass Mart.

Пул орендарів для першої фази ТЦ Ашан Rive Gauche сформований відповідно до уподобань, рівня доходів і бажання надати максимальний вибір майбутнім клієнтам. Для майбутніх покупців у бутіковій галереї будуть представлені магазини таких рітейлерів: BROCARD, ZARINA, «ЗОЛОТИЙ ВІК», «СРІБНИЙ ВІК», «СТОЛИЧНА ЮВЕЛІРНА ФАБРИКА», LUSH, YVES ROCHER, IDEA SHOP, ORNER STORE, MASTER ZOO, SAMSUNG, XIAOMI, SAMSUNG, «КИЇВСТАР», VODAFONE, JASMINE, KRISSTEL, GIULIA, «ТВОЯ ПРЕСА», «НАША АПТЕКА», «НОВА ПОШТА», COFFEELAT, BRABRABRA та ін.

У першій фазі проекту для зручності клієнтів передбачено паркінг на 1 000 місць.

Друга фаза проекту — ТРЦ RIVE GAUCHE — буде відкрита в третьому кварталі 2019 року. Вона являє собою унікальний проект, який стане відображенням сорокарічного досвіду компанії, а також нової стратегії розвитку Immochan International — VISION 2030.

Стратегія передбачає створення гармонійних сучасних територій з соціальним простором, щоб кожен день життя був яскравішим.

У ТРЦ RIVE GAUCHE будуть представлені ексклюзивні європейські бренди, що займають лідируючі позиції в світі, а також бренди холдингу: Auchan, Leroy Merlin, Decathlon, які виконають якірну функцію та залучать в перший же рік як мінімум 13 млн чоловік.

Позиціонування проекту, відбите в слогані «Be our guest», буде реалізовано за допомогою розміщення комфортних зон відпочинку, сервісів, соціальних просторів відповідно до корпоративного лейблу компанії AUSHOPPING. Такий підхід дозволить максимально задовольнити очікування і потреби майбутніх клієнтів.